Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 01:28 - АЗ ПЛАЧА! … А ТИ?
Автор: katiasungarska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 920 Коментари: 0 Гласове:
2



imageВ памет на едно дете, което трябва да почетем! Прочети го … изкрещи го:
- Мамо, излязох с приятели. Отидох на един купон и си спомних какво ми каза преди да изляза: „Недей да пиеш, ако ще караш!“ Затова пих един спрайт. Почувствах се горда със себе си за това, че послушах … съвета ти и за разлика от много мои приятели бях трезвена!!! Направих своя избор и твоите думи бяха свещени за мен! Когато купона свърши, хората започнаха да се качват по колите си, пияни. Аз се качих в моята със сигурността че съм в състояние да карам. Тогава, Мамо, не можех дори да си представя какво ме очаква! Нещо неочаквано … Сега съм тук, просната на земята и чувам полицаите да говорят: „Момчето, което се блъсна в тази кола е пияно“. Мамо, гласовете са толкова далечни …! Кръвта ми е навсякъде и се опитвам с всички сили да не заплача. Мога да чуя и докторите: „Момичето няма да издържи“. Сигурна съм мамо, че момчето което ме блъсна, не е искало да ме рани! Но защо …?!  Той е пил, а аз трябва да умра! Защо животът е толкова несправедлив, мамо? Защо хората го правят, знаейки че могат да заличат толкова човешки животи …?! Болката ми в момента е огромна, все едно ме бодът с хиляди ножове!Мамо, кажи на сестричката ми да не се плаши, кажи на татко да бъде силен! И моля те, отиди при момчето и му дай съвет, както даде на мен! Може би, ако неговите родители му бяха казали, сега щях да съм жива, Мамо! Дъхът ми отслабва все повече и повече и започвам да се страхувам наистина. Това са последните ми моменти и се чувствам толкова сама! Как исках да можеше да си до мен сега, Мамо, докато съм тук на земята, умираща … Исках да ти кажа толкова неща! Обичам те Мамо! Обичам те толкова много! Обещавам да те пазя, да бъда твоя ангел и да те защитавам, както направи ти … Сбогом, Мамо!“
Тези думи са написани от журналистката, която е била на мястото на инцидента. Докато е умирало, момичето е шепнело тези думи.
От теб не се иска нищо! Ако поне малко тази история те е трогнала, просто го прати на няколко човека, за да запазим нас и тези около нас! Благодаря на всички, които го споделиха със своите близки! Надявам се да успеем да отрезвим голяма част от родителите и децата, които не мислят за последствията от своята безотговорност! Да се замислим …! Отнема 3 минути да се прочете, а толкова много, за да помислиш!!!
споделено от FB - Niki Slavov
image

Filed under: РАЗНИ ИНТЕРЕСНИ НЕЩИЦА Tagged: България, важно, възпитание, да спрем войната по пътищата, живот, катастрофи, отговорност, пази живота, потресаващо, разтърсващо, сърцераздирателно image image image image image image image image

Източник: http://magmediadotcom.wordpress.com/2011/09/22/%d0%b0%d0%b7-%d0%bf%d0%bb%d0%b0%d1%87%d0%b0-%d0%b0-%d1%82%d0%b8/


Тагове:   8230,   аз,   плача,   Ти,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: katiasungarska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 227387
Постинги: 117
Коментари: 69
Гласове: 245
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031